Tillbaka till Gotland.

by engstrooms

Och det liksom är som att mitt ben börjar krampa när jag kör manuellt och behöver sitta i bilköer. Kan jag, så undviker jag köer. Men jag har ju trotts allt bott på Gotland i sisådär…6 år nu? Ojoj vad åren bara går… Jag både övningskörde och tog körkort på Gotland. Och ärligt, hur mycket bilköer brukar det egentligen vara på Gotland? Kanske till drive thru’n på donken.

Åker tillbaka till Gotland i morgon. Och vilken båt lyckades jag få? Jajamensan, 20.05! JAJAMENSAN! Mitt i all rusningstrafik, på en fredag. En fredag, då alla helst vill hem samma tid också. Men är ju faktiskt fotboll i morgon. Så förhoppningsvis så kommer “alla” bilåkare åka hem tidigare i morgon för att heja på Sverige. Wohoo, Heja heja!

Inte alls nojig som skriver ett inlägg om bilköer.