Välkommen ombord kära familj och vänner!

by engstrooms

Och den 1 December tar jag med en del av mitt liv i resväskor och tar flyget till Spanien. Känns så overkligt. Nästan lite nervöst. Eller kanske lite uppspelt? Jag vet inte men nu händer det faktiskt. Nu händer det på riktigt!

Själva idén var ju att jag skulle åka själv. Sökte jobbet och förberedde mig för en ensamflytt helt enkelt. Men är så glad över att min kära vän Lisa ringde mig för några dagar sen och sa att hon också ville flytta till Gran Canaria (som då var helt ovetande om att jag redan sökt jobb där.) Och på bara några dagar, så var det klart. Och flyttar om mindre än en vecka. Helt sinnes.

Vilken resa. Vilka spännande kommande dagar, månader. Och jag hoppas att vi ska trivas, och att vi blir förjävliga säljare.

Så, nu börjar ännu en ny resa som ni kan få följa om ni vill.
Välkommen ombord kära familj och vänner, nu drar vi till Gran Canaria!

Skärmavbild 2014-11-26 kl. 01.35.59
Och komiskt nog så kunde jag för stunden inte hitta en normal bild på mig och Lisa. Eller så orkade jag bara inte.